حل مشکل d3dcompiler_47.dll is missing در ویندوز

سلام دوستان، چند وقتی بود که براتون مطلبی نذاشته بودم، عذر منو پذیرا باشید، وقتی لب تاپ جدید گرفتم بعد نصف ویندوز برای اجرای جند برنامه و برای اجرای نرم افزار کارت گرافیک اینتل با خطا یا ارور the program can't start because d3dcompiler_47.dll is missing from your computer مواجه میشدم، که با چند وقت گشتن تو اینترنت تونستم این مشکلو حل کنم که با یک آپدیت کوچیک و ساده ی ویندوز حل شد که البته باید از سایت مایکروسافت دانلود و بعد نصب کنید، لینک های دانلود در ادامه ی مطلب قرار دارند...

این مشکل فقط و فقط برای ویندوز 7 به وجود میاد، راه حل اینه که فایل های زیرو دانلود کنید و بعد از اون نصب کنید، بدون نیاز به ری استارت کردن مشکل حل خواهد شد.

دوستان عزیزم، من برای این مطلب یک ویدیو درست کردم و در یوتیوب گذاشتم.

لطفا اگر میخواهید از من حمایت کنید برید ویدیو رو ببینید

لایک کنید

نظر بدید

و سابزکرایب کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=aGFPpWSfWqA

توجه :

بعد از رفتن به لینک زیر 5 ثانیه صبر کنید و بعد روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید.

برای ویندوز 32 بیتی :
 For Windows 7 SP1 x86 - 32bit
برای ویندوز های 64 بیتی :
For Windows 7 SP1 x64 - 64bit
اگر لینک ها کار نکردند به صفحه یوتیوب برید چون لینک های مستقیم گذاشتم اونجا

به آدرس های بالا برید و فایل هارو دانلود و نصب کنید، مشکل حل خواهد شد ... 
بعد از حل مشکلتون برای شادی روح همه ی رفتگان و پدر من صلوات و انرژی مثبت بفرستید...