حل مشکل فول اسکرین نشدن بازی فیفا 17 (همه بازی ها)

سلام دوستان، یک مشکل دیگه روهم بعد از کلی کلنجار با سیستم و گشتن تو اینترنت و سایت های خارجی تونستم حل کنم، خب مشکل من فول اسکرین نشدن فیفا 17 بود که تونستم آخر حلش کنم، تنها راه حل در ویندوز 8.1 نصب برنامه ی Borderless Gaming هستش که به معنی بازی بدون حاشیه ی تصویر هست، برای آموزش و دانلود برنامه به ادامه ی مطلب برید راستی حواستون باشه برنامه چند ورژن داره که ورژن درست در ادامه ی مطلب برای دانلود گذاشته شده.

وبلاگ مارو به همه معرفی کنید : amirkh.blog.ir

برنامه ی Borderless Gaming چند ورژن داره که شما باید ورژن Admin را دانلود کنید که من در این پست اونو برای دانلود گذاشتم.

اول از همه براتون یک فیلم آموزشی آماده کردم که بتونید راحت ببینید و یاد بگیرید که چکار کنید، حجمشم فقط 4 مگابایته

بعد از باز شدن صفحه 5 ثانیه صبر کنید و بعد روی رد تبلیغ کلیک کنید تا به صفحه ی دانلود بروید.