طبیعت زیبای ایران، گیلان

من وقتی عکاسی رو شروع کردم فقط و فقط برای زیبایی طبیعت بوده و بس!، وقتی با پدرم از مسیر جنگلی ای به سمت محل کارش میرفتیم خیلی خوشحال میشدم، اون زمان باید وسط جنگل دیلمان رد میشدیم تا به مقصد برسیم.

اون زمان خیلی دوست داشتم یه دوربین داشته باشم تا بتونیم این طبیعت زیبارو ثبت کنم، از همون وقت به عکاسی علاقمند شدم و دوست داشتم عکاسی کنم. بعد یه مدت که عموی من به عنوان هدیه برای من دوربین عکاسی خرید، خیلی خیلی خوشحال شدم، بعد از اون سعی کردم از طبیعت بهترین ثبت هارو داشته باشم، هم توی اون جنگل هم حنگل های دیگه و طبیعت در هر فصلی... 

اون جنگل که ازش براتون گفتم، جنگل دیلمان بین سیاهکل و آسیابر در استان گیلانه. واقعا وقتی میری توش احساس آرامش میکنی، دوست داری دستاتو باز کنی، چشماتو ببندی و یه نفس عمیق بکشی... جون بگیری... زنده شی...

اما اینجا که عکسشو براتون گذاشتم، صفرابسته معروف به تونل جنگلی در استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه هست. اینجاهم خیلی زیباست ولی اون حسو برای من نداره...

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب برید ...

صفرابسته طبیعت گیلان

ایران، گیلان، صفرابسته

عکاس : امیر خسروی

صفرابسته طبیعت گیلان

ایران، گیلان، صفرابسته

عکاس : امیر خسروی

صفرابسته طبیعت گیلان

ایران، گیلان، صفرابسته

عکاس : امیر خسروی