حل ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll is missing (مشکل نصب visual studio در ویندوز 8.1)

سلام دوستان عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه و زندگیتون پر از شادی، من طبق عادتم مشکلاتیو که در سیستمم بهشون برمیخورم و حلشون میکنمو در وبلاگم قرار میدم برای اینکه اگر کس دیگه ای اون مشکلو پیدا کرد بتونه اینجا بخونه و حلش کنه.

در رابطه با این مشکل فهمیدم باید چکار کرد، ویندوز خود من 8.1 هستش که وقتی میخواستم فتوشاپو باز کنم یا یک بازی رو با این ارور مواجه میشدم در ادامه ی مطلب براتون توضیح میدم دلیل مشکل چیه و چطور حل میشه.

خب، اول اینکه دلیل مشکل The program can't start because api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll is missing from your computer : 

دلیل مشکل اینه که قسمت  KB2999226 که بخشی از نرم افزار  2015 Visual C++ Redistributable هستش قابل نصب نیست و نصب نمیشه و این قسمت یک قسمت حیاطی برای سیستم هست.

چطور مشکل حل میشه ؟ 

باید بگم برای حل مشکل باید حدود 800 مگابایت اینترنت مصرف کنید و ویندوزتونو آپدیت کنید و بعد دوباره نرم افزار  2015 Visual C++ Redistributable را نصب کنید .حداقل برای من انقدر حجم برد.


راه حل مرحله به مرحله : 

مرحله ی اول : 

برای آپدیت کردن ویندوز خودتون اول وارد کنترل پنل بشید، بعد وارد Windows Update بعد روی Check for Updates کلیک کنید و وقتی آپدیت هارو پیدا کرد، دانلود و نصب کنید.

مرحله ی دوم : 

Visual C++ Redistributable را دانلود و نصب کنید

لینک دانلود : برای دانلود اینجا کلیک کنید ( توجه 5 ثانیه صبر کنید و بعد روی رد تبلیغ کلیک کنید )

مرحله ی سوم :

vc_redist.x64.exe و vc_redist.x86.exe را باز کنید و Uninstall را انتخاب کنید

و در آخر دوباره آنها را باز کنید و Install را انتخاب کنید.

به جز این راهی نداره باور کنید چون من همه ی راه هارو امتحان کردم و به هیچ نتیجه ای نرسیدم ولی وقتی آپدیت کردم و بعد از اون دوباره نصب کردم نرم افزارو همه چیز درست شد.