چگونه برنامه ها را در StartUp ویندوز Disable کنیم ؟

چگونه برنامه ها را در StartUp ویندوز غیرفعال کنیم ؟

سلام دوستان عزیزم، امیدوارم حالتون خوب و خوش باشه، میخوام یه ترفند بهتون یاد بدم برای بالا بردن سرعت بالا آمدن ویندوز، برای اینکه سرعت بالا اومدن ویندوزتون بالا بره باید برنامه های اضافی را که در شروع کار سیستم خود به خود بالا میانو ببنید، این راه برای ویندوز های مختلف ترفند های مختلفی داره که در ادامه ی مطلب میتونید مطالعه کنید ...

خب ، برای غیرفعال کردن یا Disable کردن برنامه ها در StartUp ویندوز برای ویندوز XP و 7 باید به شکل زیر عمل کنید :

مرحله ی اول : دکمه ی Ctrl و R را با هم فشار دهید تا پنجره ی Run در ویندوز بالا بیاد.

مرحله ی دوم : در داخل کادر بنویسید MSCONFIG و بعد اینتر را بزنید 

نکته : میتونید در ویندوز 7 در قسمت جستجوی Start همون msconfig را سرچ یا جستجو کنید. مثل شکل زیر : 


وقتی برنامه ی msconfig.exe بالا میاد شما با شکل زیر مواجه میشید که از لبه های بالا قسمت Startup را باید انتخاب کنید : 

در این مرحله میتونید روی گزینه ها یا برنامه هایی که لازم ندارید کلیک کنید و تیک هاشونو بردارید، بعد از اون روی Restart کلیک کنید تا همه چیز به خیر و خوشی تموم شه :). 

پیشنهاد ویژه : 

من خودم یه پیشنهاد ویژه دارم و اونم نصب برنامه ی CCleaner هست، با این برنامه به غیر از غیرفعال کردن برنامه ها میتونید هزاران امکان دیگه بدست بیارید، خودم از این برنامه استفاده میکنم و کاملا راضی هستم، پیشنهاد میکنم دانلود کنید .

برای رفتن به سایت دانلود برنامه اینجا کلیک کنید

توجه : بعد از باز کردن صفحه 5 ثانیه صبر کنید و بعد روی رد تبلیغ کلیک کنید.