معرفی و دانلود برنامه CameraMX
از این به بعد هر هفته یک برنامه در وبلاگ معرفی میشه، برنامه هایی حرفه ای و تست شده، این هفته به عنوان اولین برنامه ی وبلاگ برنامه ی Camera MX را در وبلاگ عکاسی امیر خسروی بهتون معرفی میکنم، برنامه ای با امکانات فوق العاده حرفه ای و کاملا رایگان !
اگر دنبال یک برنامه ی عالی برای عکاسی و فیلمبرداری هستید من Camera MX را به شما پیشنهاد میکنم، یک برنامه ی حرفه ای عکاسی و فیلم برداری و بعد از اون یک برنامه ی حرفه ای ادیت عکس و فیلم، در این برنامه به غیر از چند امکانات ساده مثل ادیت نور و کنتراست و غیره که البته در کنار ساده بودنشون ابزارهای کلیدی ای هم هستند، افکت های بسیار زیاد، قاب یا Border های زیاد و بسیار امکانات زیاد دیگه ای هم داره که در ادامه ی مطلب دربارشون کاملا توضیح میدم...

معرفی نرم افزار به نقل از دیجیاتو و امین بیگ زاده :
اپلیکیشن Camera MX ابزاریست که امکانات کاملی برای عکاسی و فیلمبرداری در اختیارتان قرار می دهد؛ قابلیت های فوق العاده ای مثل بازگرداندن زمان تا کوتاه ترین لحظه ها را هم در حین تصویربرداری از دست ندهید.
با Camera MX می توانید عکس بگیرید، فیلمبرداری کنید و به ویرایش این محتوا بپردازید؛ در واقع قابلیت های چند اپلیکیشن به صورت یکجا در این ابزار کاربردی گردآوری شده اند تا از مراجعه به اپ های دیگر بی نیاز باشید.

دانلود برنامه Camera MX

هم در حالت عکاسی و هم فیلمبرداری، به تنظیمات دستی برای نور، رنگ، ابعاد کادر و … دسترسی دارید و می توانید از فیلترهای زنده برای زینت بخشیدن به تصاویر و ویدئوهایتان استفاده کنید.

اپلیکیشن از استاندارد تصویربرداری 16:9 در فیلمبرداری هم پشتیبانی می کند، حتی اگر موبایل شما این قابلیت را به طور پیشفرض نداشته باشد. بازگرداندن زمان هم یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده Camera MX محسوب می شود.

با اشاره روی آیکن حلزون مانند در سمت چپ تصویر، می توانید حالت Shoot the Past را فعال کنید. این قابلیت پس از فعالسازی، حدودا هفت ثانیه پیش از فشردن دکمه شاتر تا لحظه گرفتن عکس را برایتان فیلمبرداری می کند تا اگر دیر عکس گرفته و سوژه را در لحظه مناسب از دست داده باشید، بتوانید با برگرداندن زمان فریم مورد نظرتان را در قالب یک عکس ذخیره کنید.
اما به غیر از قابلیت های خوب فیلمبرداری و عکاسی، Camera MX در زمینه امکانات ویرایشی هم فوق العاده ظاهر شده. به غیر از تنظیمات روتین نور و رنگ و شفافیت، یک سری فیلتر خاص و منحصر به فرد هم در اپلیکیشن در دسترس هستند که در کمتر اپلیکیشن ویرایش تصویر می یابید.

فیلترهایی مثل Kaleidoscope (لوله اشکال نما) و Tiny Planet (سیاره کوچک) که هر کدام را قبلا در قالب اپلیکیشن های جداگانه و پولی در گوگل پلی دیده اید، در Camera MX به رایگان در اختیارتان قرار گرفته اند تا با داشتن آن تقریبا از هر ویرایشگر تصویر و ویدئوی دیگر بی نیاز باشید.

امکان ساخت اسلایدشو، فایل منیجر داخلی برای مدیریت عکس ها و ویدئوها و امکان ساخت کارت پستال تصویری برای اشتراک با دوستان از دیگر امکانات این اپلیکیشن کاربردی و رایگانند. توصیه می کنیم به هیچ وجه تجربه آن را از دست ندهید.

برخی امکاناتی که برنامه Camera MX در اختیارتون میذاره :
  • امکان استفاده از افکت های عکاسی و فیلم برداری خاص و زیبا
  • فیلم برداری حرفه ای با امکان تنظیم نور، کنتراست و ...
  • امکان فیلم برداری Timelapse حرفه ای
  • قابلیت عکاسی در هنگام فیلم برداری
  • قابلیت ادیت فیلم و عکس های خود
  • قابلیت ساخت عکس های Live یا GIF
  • و امکانات فوق العاده ی دیگر...
برای دانلود میتوانید به سایت های زیر مراجعه کنید :
  1. دانلود از بازار
  2. دانلود از Google Play